پست وبلاگ

ایرادیابی و سرویس لوازم خانگی آاگ

هر زمان که یکی از لوازم خانگی تان که برند آاگ دارد دچار مشکل شود احتمالا شما به دنبال بهترین مرکز ایرادیابی و سرویس لوازم خانگی آاگ خواهید گشت تا فرآیند تعمیر دستگاه تان را به سرعت در دست اقدام قرار دهد. ما در این مقاله سعی داریم تا با مرور تاریخچه ای مختصر از این برند محبوب تولیدکننده لوازم خانگی و معرفی معیارهای با اهمیت در انتخاب بهترین نمایندگی یا مرکز تعمیرات تخصصی این برند ، راهنمای جامعی را در راستای انجام بهترین انتخاب ممکن پیش روی شما قرار بدهیم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

 آشنایی مختصر با تاریخچه برند آاگ :

آاگ ( AEG ) یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات الکتریکی در جهان است که در سال ۱۸۸۳ به دست امیل راتناو در برلین بنیان گذاشته شد. این شرکت در سال ۱۹۶۷ به شرکت تابع خود تِلِفونکِن آ.گ. ملحق شد و شرکت جدید آ.اِ.گ-تِلِفونکِن را به وجود آورد. در سال ۱۹۸۵ شرکت دایملر بنز، شرکت آ.اِ.گ-تِلِفونکِن را خریداری نمود و در سال ۱۹۹۶ با این شرکت کاملاً یکپارچه شد و تحت نام دایملِر-بِنز آ.گ. در آمدند، بخش‌های باقی‌ماندهٔ آ.اِ.گ به دایملِر-کرایسلِر-هوافضا که از شرکت‌های وابسته دایملر-بنز بود و ادترنز الحاق شدند. نام تجاری AEG در سال ۱۹۹۶ توسط الکترولوکس تصاحب شد و از سال ۲۰۰۵ در اغلب محصولات این شرکت استفاده می‌شود. امروزه اکثر تولیدات این برند در کشور ایتالیا ساخته می شوند و تنها بعضی از لوازم پر مصرف ساخته شده توسط این کمپانی در کشور آلمان تولید می شود .

عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی آاگ در دنیا سرویس :

تعمیرکار لوازم خانگی آاگ ( تعمیرکار یخچال فریزر آاگ ، تعمیرکار ساید بای ساید آاگ ، تعمیرکار ماشین لباسشویی آاگ و … ) با شرکت در دوره های آموزشی برگزار شده توسط نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آاگ ( نمایندگی تعمیر یخچال آاگ ، نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آاگ ، نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آاگ و … ) دانش لازم برای عیب یابی لوازم خانگی آاگ ( عیب یابی یخچال فریزر آاگ ، عیب یابی ساید بای ساید آاگ ، عیب یابی ماشین لباسشویی آاگ و … ) و با انجام تعمیرات دستگاه های مختلف زیر نظر استاد مسلط ، تجربه لازم برای تعمیر لوازم خانگی ااگ ( تعمیر یخچال آاگ ، تعمیر یخچال فریزر آاگ ، تعمیر ساید بای ساید آاگ ، تعمیر ماشین لباسشویی آاگ و … ) را کسب می نماید و در زمان مورد نیاز آماده خدمت رسانی به شما زیر نظر این مجموعه می باشد.

چرا بهتر است دنیا سرویس را برای ایرادیابی و سرویس لوازم خانگی آاگ خود انتخاب کنیم ؟

دنیا سرویس مرکز عیب یابی و تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی در پرتو استخدام نیروی کار مستعد از جمله تکنسین های با دانش ، سرویس کاران با تجربه و تعمیرکاران متخصص ( تعمیرکار یخچال فریزر ، تعمیرکار ساید بای ساید ، تعمیرکار ماشین لباسشویی و … ) که هر یک به صورت تخصصی بروی ایرادیابی فنی ( عیب یابی یخچال ، عیب یابی یخچال فریزر ، عیب یابی ساید بای ساید ، عیب یابی ماشین لباسشویی و … ) و سرویس تخصصی ( تعمیر یخچال ، تعمیر یخچال فریزر ، تعمیر ساید بای ساید ، تعمیر ماشین لباسشویی و … ) تنها یکی از برندهای تولید کننده لوازم خانگی در جهان مشغول به فعالیت می باشد. آمادگی دارد تا در 365 روز سال ، 7 روز هفته و در طول 24 ساعت شبانه روز به صورت صد در صد تخصصی به عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی شما بپردازد.

ویژگی متمایز کننده این مرکز تعمیراتی با سایر مراکز خدمات دهنده مشابه دقیقا در همین ارائه خدمات به صورت تخصصی می باشد که سبب می شود تا ما به شما توصیه نماییم که در صورت خرابی هر یک از لوازم خانگی تان بهتر است دنیا سرویس را برای ایرادیابی و سرویس آن انتخاب کنید. زیرا با سپردن دستگاه تان به مرکز تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی ، از هر نظر می تواند خیال و خاطر شما جهت انجام عیب یابی اصولی در راستای شناسایی ایراداتی که موجب خرابی دستگاه شده اند و همچنین سرویس فوق تخصصی دستگاه در راستای کاهش هزینه های تعمیراتی و بازگشت عملکرد صحیح دستگاه ، مطابق روز اولی که آن را خریداری کردید ، راحت شود.

فرآیند رسیدگی به درخواست ایرادیابی و سرویس لوازم خانگی آاگ توسط دنیا سرویس :

  1. ثبت درخواست در سایت دنیا سرویس و یا تماس تلفنی با ما توسط شما

  2. ارسال درخواست شما به نزدیک ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ

  3. تماس تعمیرکار با شما جهت جویا شدن مشکل و هماهنگی لازم برای ساعت مراجعه

  4. مراجعه تعمیرکار به منزل یا محل کار شما و عیب یابی تخصصی ایراد به وجود آمده

  5. شرح دلایلی که سبب خرابی دستگاه شده ، راه های رفع و هزینه های مرتبط با تعمیر

  6. تعمیرات تخصصی لوازم خانگی آاگ با بالاترین کیفیت در سریعترین زمان

  7. پایان پروسه تعمیر لوازم خانگی آاگ و تحویل دستگاه به صورت سالم

  8. ما کیفیت خدمات ارائه شده به شما را تضمین می نماییم و این تازه آغاز پشتیبانی ما است

درباره ی دنیا سرویس

مقالات مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *